Re: Czy komuś to poszło ?! (G400-Dual + Asus-P2B + Windows'95)

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Thu 23 Sep 1999 - 13:00:55 MET DST

Cześć,

> Odpowiadam między zdaniami

OK.

> Oczywiście, że OSR2

OK.

> Włączone ale gdzie znaleźć usbsupp.exe ?

Na CD instalacyjnym OSR2.1 i 2.5 lub z Internetu. Np. choć nie wiem, która
to wersja http://www.connect.pl/pub/usbsupp.exe

> Tak, te najnowsze ! Również nowy bios !

OK. Ale czy działa (bez Live'a!)?

> Sprawdzę - nie mam tego kompa pod ręką.

OK.

> Wygląda na to że nie.

Ano :-)

> z kartą Matrox G400 Dual Head - English

OK. stery do płyty i usbsupp.

> mają przydzielone ten sam IRQ ?

Jak widzisz tak to potrafi zadziałać :-)

> Mam nadzieję.

Nie ma wyjścia. Jak będziesz miał komplet sterów to będzie można przejść na
ustawienia Bios'a (no chyba, że ruszy).

> powiedział, że G400 chodzi tylko na AGPx2 lub x4

W AGP x1 chodzi też. U niektórych "tylko" :-)

> Czy coś z tego można wywnioskować?

Raczej konflikt przerwań ... przedłubiesz w Bios.

> Darek

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."