Amstrad CPC6128 a pecet...

Autor: Michal Zasada (misioo_at_dendro.sggw.waw.pl)
Data: Thu 23 Sep 1999 - 12:21:37 MET DST

Witam,
to chyba jedyne miejsce, gdzie moglbym szukac pomocy.

Tak sie sklada, ze mam sporo danych z dawnych lat zapisanych na
dwustronnych dyskietkach 128kB na Amstradzie CPC6128. Czesc z tych
danych przydalaby mi sie okrutnie, ale... Jak to mozna przegrac na PC?
Mialem kiedys w reku takie urzadzenie, ktore podlaczone do CPC,
umozliwialo przegranie danych na dyskietke 360k, ale niestety -
urzadzenie toto juz nie istnieje. Czy ktos cos takiego ma albo ma
chociaz pomysl, jak inaczej dobrac sie do tych danych?

Pozdrawiam

Michal Z.