Re: Wiatrak na radiatorze

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Thu 23 Sep 1999 - 02:21:33 MET DST

"Rudy102" <rudy102_at_free.polbox.pl> wychlipał:

> Nie wiem moze moje wiatraczki na procesorze jakies dziwne, albo ja nie mam
> wyczucia...jednakze one wysysaja powietrze z radiatora..

Wiatraki powinny być tak ustawione, by strumien powietrza opływający
radiator był możliwie najsilniejszy. Dlatego wdmuchiwanie
jest zazwyczaj lepsze.

> Sa 2 tego przyczyny...strumien powietrza odbijalby sie w jakims stopniu od
> radiatora

Odbijanie by mu raczej nie wyszło, bo z góry cały czas byłyby wpychane
nowe porcje powietrza.

> a poza tym byloby to powierze juz lekko podgrzane przez silniczek
> radiatora.

Hehe, takiego cuda to ja jeszcze nie widziałem. Radiator
z silniczkiem, powiadasz? ;)

A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydlo i powidlo o
podkrecaniu)