Re: Wiatrak na radiatorze

Autor: Rudy102 (rudy102_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 20:04:35 MET DST

Ma-Rek napisał(a) w wiadomości: <7sagoe$h4r$3_at_sun1000.pwr.wroc.pl>...

>wdmuchiwac.
Nie wiem moze moje wiatraczki na procesorze jakies dziwne, albo ja nie mam
wyczucia...jednakze one wysysaja powietrze z radiatora..
Sa 2 tego przyczyny...strumien powietrza odbijalby sie w jakims stopniu od
radiatora, a poza tym byloby to powierze juz lekko podgrzane przez silniczek
radiatora.
pat