Re: Odp: O co chodzi?

Autor: Dariusz Sętorek (darek_at_koram-zzm.com.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 15:34:02 MET DST

Hans1 wrote:

> Też miałem takie komunikaty i jestem ciekawy czy ktoś wie jak to wyłączyć.
> Co prawda oglądałem wtedy stare listy dyskusyjne i myślałem że były prywatne
> (zabezpieczone hasłem).
> Hans1

Jak juz jestesmy przy IE to:
Netscape-ik biega mi po sieci calkiem calkiem
A jak odpale IE to zciaga mi strone cale wieki
Mozna to jakos 'podkrecic'

Odnosnie tyvh uprawnieni to moze jest to
fakt ze niektorzy w skryptach javascript sprawdaja
jakiej przegladarki uzywasz
jesli jest to IE to out . Mi kiedys pokazal sie komunikat:
'Spadaj z Netscapem. Ja uzywam tylko IE - najlepszego softu
Zainstaluj IE i wroc'

Gosc mail awersje do netscapa (moze w rodzinie ma jakiegos 'Gejtsa')
moze to to.