Odp: Odp: monitor

Autor: /// Kaszpir /// (demoman_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 13:27:55 MET DST

> Faktycznie oparlem sie na zestawieniu z Chipa, osobiscie tez nie
> testowalem tego monitora ;)
>
> no a co sadzisz o kupnie uzywanego 15" monitora, moze akurat znajdzie
> sie monitor o zadowalajacyh parametrach ?

Wszystko zależy jaką masz kartę graficzną i do czego Ci służy komputer.
Ja sam kupiłem dla siebie monitor 15" AOC (firma amerykańska) .
Jednakże przed zakupem patrzyłem także na inne (Daytek, Arcus, Highscreen,
Optiview , Belinea) i najbardziej podobał mi się ten AOC.
Miał ładną ostrość , duży kontrast i jasność oraz regulację temp. i redukcję
mory.
Jednakże jest to monitor średniej klasy.

Teraz zacząłem zbierać pieniążki na monitor 17" .. :)

Ten monitor chce się pozbyć na dniach ...

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///
Email: demoman_at_box43.gnet.pl