Re: Odp: monitor

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 23:40:46 MET DST

On Wed, 22 Sep 1999 09:23:28 GMT, "/// Kaszpir ///"
<demoman_at_box43.gnet.pl> wrote:

>Tu się wtrące :)
>
>W firmie której pracuję mamy kilka Dayteków 15" i jeden 17" (na takim
>niestety pracuję :(( .
>
>Monitory te mają bardzo kiepską ostrość , jasności i kontrast.
>Uważam te monitory za jedne z najgorszych.
>Proszę nie patrzeć na testy np. w Chipie , Enterze i Pcworldzie gdyż są one
>"zbyt" podejrzane . (Jakiś sponsoring czy vo ???? :)))

No nie wiem. Czy ja mam jakiegoś dobrego trafa. Wszyscy narzekają na
Zoltrixy a ja mam Spirita i nie narzekam poza tym, że to winmodem
i nie mogę go używać pod Warpem. Mam Dayteka 15 cali i wcale nie
wydaje mi się, że jest najgorszy (a w pracy widzę wiele innych różnych
monitorów w akcji). Pewnie, że nie jest to żadna rewelacja no ale za
tę cenę. Poza tym wydaje mi się, że wiele zależy też od jakości karty
graficznej.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_polbox.com