Re: Bledy zbieznosci kolorow

Autor: Adam 'aimsoft' Michalski (aimsoft_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 14:05:56 MET DST

MaciejP <arup_at_kki.net.pl> wrote in message
> Witam!

> O potencjometrach pisalem w poprzedniej odpowiedzi. Prosze przeczytaj
> uwaznie (ale przyp., ze opis dot. 100.).

> Obudowy nie trzeba zdejmowac. Ostatecznie przeciez nie musisz informowac
> serwisu, ze sam regulowales zbieznosc. Jezeli rozregulujesz bardziej
mozesz
> oddac mon. do regulacji, twierdzac, ze tak bylo od zakupu (zakladajac, ze
> serwisanci nie przeczytaja tego).

Gdzie pisales? I jak to - 'bez zdejmowania obudowy'?

> Moja rada - odpusc sobie na razie. Na pocieszenie poszukaj gorszych
> monitorow u swoich znajomych. Przekonasz sie, ze nie ma idealow. Porownaj
> inne parametry, w szczegolnosci znieksztalcenia nieliniowe. Moze ten
> parametr jest dla Ciebie wazniejszy i okaze sie o wiele lepszy niz w
innych
> monitorach.

Racja... innych znieksztalcen rzeczywiscie w ogole nie widac... zreszta tego
braku zbieznosci tez nie - najbardziej tylko jak jest cos na fioletowo,
wtedy rzeczywiscie troche sie rozlazi. Ale to tylko na czarnym tle. Na
bialym i tak nie widac zadnych bledow zbieznosci...

Pozdrawiam

Adam Michalski, 17 lat
aimsoft_at_polbox.com
aimsoft_at_box43.gnet.pl