Re: BIOS PCCHIPS M570 - Problem

Autor: Michal Kawecki (novimpex/cut_this/_at_medianet.pl)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 01:18:32 MET DST

Błażej Cieliński <blazej7_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Czesc!
> Jakis rok i trzy miesiace temu temu kupilem plyte PCCHIPS 570 z AMIBIOSEM.
> Fajny BIOS - zwlaszcza podobalo mi sie, to ze byl to WinBios. Niestety cos
> mnie podkusilo, zeby zflashowac BIOS. Sciagnalem jakis BIOS ze strony
> PCCHIPS'a - 0728s.rom. Kiedy wszedlem do BIOSU przezylem pierwszy szok -
nie
> byl to WinBios, lecz BIOS zywcem jakby z Awarda, choc w Biosie pisze, ze

1. Najnowszy BIOS to aktualnie 0807s (AMI, ale nie WinBIOS) i możesz go
ściągnąć z
ftp://ftp.pcchips.com.tw:21/bios/m570/V13/0807S.ROM lub pisz na priva.
2. Nie zauważyłem żadnych problemów z rozpoznawaniem procesora w wersji 0728
(miałem ją poprzednio).
3. KAŻDY (jaki widziałem) program do flashowania posiadał opcję zachowywania
starej wersji BIOS i pytał się o jej zachowanie przed rozpoczęciem
uaktualniania.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki