BIOS PCCHIPS M570 - Problem

Autor: Błażej Cieliński (blazej7_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 23:13:27 MET DST

Czesc!
Jakis rok i trzy miesiace temu temu kupilem plyte PCCHIPS 570 z AMIBIOSEM.
Fajny BIOS - zwlaszcza podobalo mi sie, to ze byl to WinBios. Niestety cos
mnie podkusilo, zeby zflashowac BIOS. Sciagnalem jakis BIOS ze strony
PCCHIPS'a - 0728s.rom. Kiedy wszedlem do BIOSU przezylem pierwszy szok - nie
byl to WinBios, lecz BIOS zywcem jakby z Awarda, choc w Biosie pisze, ze to
AMI. To jeszcze mozna by podarowac. Niestety drugi szok przezylem chwile
pozniej - mam plyte bezzwokowa i czestotliwosc taktowania procesora
ustawialem w BIOSIe - byla tam funkcja CPU Plug&Play. W moim obecnym Biosie
tego nie ma. Z jakiegos powodu BIOS ustawil czestotliwosc na 120 MHz. W ten
sposob z K6 200_at_233 zrobil sie K6 200_at_120. Od paru dni nie moge sie polaczyc
z ftp://pcchips.com.tw skad sciagalem ten feralny BIOS. Program do
flashowania tez nie mial opcji zapisywania starego BIOS-u. Czy ktos wie,
skad wziac stary BIOS, albo jak sprawic zeby nowy odpowiednio taktowal
procesor?

Blazej Cielinski
blazej7_at_poczta.onet.pl