Re: FAT32 - za i przeciw

Autor: Piotr Kaminski (pkam_at_infocomp.torun.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 23:55:29 MET DST

witam,

> A polska wersja win98 to po prostu totalna pomylka.
> 98, polski - nie do uzycia.

mmm... nie zebym kochal M$, ale - mozesz mi wierzyc lub nie - mam u siebie
win98pl, pierwsza instalacja, czyli juz ponad rok. Instalowalem to na plycie
z chipsetem intelTX, proc ip200mmx, grafika virgeDX, muzyka - Vibra16 ISA,
sieciówka Realtek ISA.
Przez ten czas wsadzalem rózne karty graf, mialem po drodze p2-266 na LX, a
teraz mam p2-350 (BX), grafika i740, muzyka atrend-yamaha-724, siec -
Realtek PCI; nawet dysk sie zmienil (bez reinstalacji)

I co powiem? Windows nie wiesza mi sie NIGDY ! Jedyne niebieskie ekrany
jakie przez caly czas zobaczylem pojawily sie gdy 2 razy pozyczylem karte
AVER TV costam. Nawet nie odinstalowalem jej sterowników, po wyjeciu
komputer nadal dziala stabilnie. Powtarzam, nie wiesza sie w ogóle.

Czego i grupowiczom zycze,

Piotr Kaminski ICQ: 22447414
pkam_at_infocomp.torun.pl
http://www.pkam.w.pl (PGP keys)