Re: Abit BH6 + SB AWE 64

Autor: Krzysiek Balas (kbalas_at_veracomp.com.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 12:34:04 MET DST

Miałem ten sam problem, abit bh6 v1.1 i musik pnp na isa o nazwie
trump32.
Niestety problem zosatł nie rozwiązany. Nie pomaga ani legacy isa ani
ręczne ustawianie przerwań i dma. Totalna porażka. Nie zabardzo wiem
gdzie jest problem, ale wydaje mi się że po stronie abita bo karta na
iP100 i płycie noname chodzi świetnie :). Wsadziłem Yamahe na PCI i też
chodzi. Wniosek nasuwa się smutny że abit nie lubi muzyki na isa :((
pozdro,
krzysiek