Abit BH6 + SB AWE 64

Autor: Mirek Ptak (kolczan_at_herberts.atomnet.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 08:59:28 MET DST

Czołem!
Mam nadzieję, że ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem
i będzie mi mógł pomóc.
Najpierw opis sytuacji:
Nowy komputer w nim to co w subject: Abit BH6 v1.1 + SB AWE 64 ISA
reszta jak sądzę nie istotna (BTW - Vindex :) to prawdziwa rakieta)
BIOS kartę wykrywa - pokazuje ją pod ramką i przydziela IRQ 5,
DMA 1 i 5.
*) W98 również kartę wykrywa i instaluje swoje sterowniki - system
odpala i karta działa jak trzeba, przynajmniej tak mi się wydawało.
Spojrzałem do Menadżera Urządzeń (co za nazwa) i pokazało mi się
kilka żółtych wykrzykników przy sterownikach - wawy, midi i joy, plus
jeden - coś w stylu "SB16, SB AWE 32, SB AWE 64 audio" (piszę całkiem
z pamięci) bez wykrzyknika - prawdopodobnie to to grało.
We właściwiściach tych sprzętów z wykrzyknikami można było wyczytać,
że "BIOS karty żąda niewłaściwych (zajętych) zasobów, ble ble ble,
(code 9)".
Nie namyślając się wiele odpaliłem instalację oryginalnych sterowników
od Creativa - wszystko poszło jak po maśle, reset i... karta milczy.
Na co ja wywalam te sterowniki, reset (lub odśwież) - znaleziono nowy
sprzęt,
istalacja oprogramowania ... i dalej głucho - oczywiście wykrzykniki są
tam dalej i ten sam opis problemu.
Dopiero po formacie C: i ponownej instalacji W98 karta znowu gra, ale
sytuacja
jest identyczna jak w *)
Próbowałem przydzielać przerwanie i DMA dla Legacy ISA, ale to nie dało
rezultatu

Czy może ktoś z Szanownych Grupowiczów mógłby mi coś konstruktywnego
podpowiedzieć? (może być również niekonstruktywne :) )

Pozdrowienia - Mirek

Mirek Ptak - Kolczan
kolczan_at_herberts.atomnet.pl