Re: i740 ...

Autor: /\\/\\ (ab171954_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 11:59:45 MET DST

On Sun, 19 Sep 1999, Orian wrote:

> jakie ta karta ma osiagi ?
niezle jak na cene (120 PLN za Stodola)

> bo jest wzglednie b.tania i mam zamiar ja kupic
> jezeli jest szybsza w 3d od voodoo 1 to mi wystarczy
duzo szybsza (no i ma 8MB ramu i chodzi w trybach > 640x480, no i AGP)

> wogole ile teraz moze kosztowac taka karta ?
> i czy warto ? (nie jestem maniakiem gier , ale czasami lubie sobie pograc )
> dotychczas mialem s3 virge 2mb i mi wystarczalo ... ale zmiana plyty +
> procka , wiec postanowilem wymienic grafike i kupic sobie jakis akcelerator)
>
> pozdrawiam
> orian
jak bys mial plyte ktora ma mozliwosc puscic fsb na 90 (np ABIT BH61.1) to
jescze lepiej
wyjdziesz, bo zmieniasz wtedy AGP na 1/1 i wydajnosc wzrasta o jakies
40-60 % (u mnie)
Przy fsb 95 MHz wiszala co jakis czas gierki
a przy 100 MHz - winda przy starcie dawala d...

Kilka wynikow w q2 i q3 (cel 333@(5*90=450))
demko massive1.dm2 (demko jest ostre)
640x480 - 45 fps
800x600 - 33 fps
1024x768 - 21 fps

q3 - 640, tektury na maxa, bilinearne filtrowanie, 16 bit tektury, light
map, geometry- high: w najgorszym miejscu 19 fps, a srednio ok 30 (3
mapka)
na q3test2 wyniki sa duuuzo lepsze (no ale jest mniej skomplikowana): od
28 do 46 fps.

Pamietaj wyniki sa dla podkreconego i740. I jescze jedno. AGP aperture
size powinno byc na 16MB - najlepiej chodzi.
No i zalozylem coolerka (jak nie chcial chodzic na 95 i 100, nic
to nie dalo. No ale coolerek zostal - grunt to lenistwo :)) )

ZLOM