i740 ...

Autor: Orian (rebelia_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 19 Sep 1999 - 13:08:34 MET DST

jakie ta karta ma osiagi ?
bo jest wzglednie b.tania i mam zamiar ja kupic
jezeli jest szybsza w 3d od voodoo 1 to mi wystarczy

wogole ile teraz moze kosztowac taka karta ?
i czy warto ? (nie jestem maniakiem gier , ale czasami lubie sobie pograc )
dotychczas mialem s3 virge 2mb i mi wystarczalo ... ale zmiana plyty +
procka , wiec postanowilem wymienic grafike i kupic sobie jakis akcelerator)

pozdrawiam
orian