Re: Odp: Spirit Zoltrixa

Autor: Marcin Folek (folekm_at_globalserve.net)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 07:38:27 MET DST

The EaGle wrote:
> Gówno prawda. ISA bardziej obciąża CPU niż PC i jest dddduuuuuzzzzo od PCI
> wolniejsza. Jednak do modemu ISA jest OK, czemu? Ano bo modem korzysta z
> portu np com3 który możesz ustawić max na 115000bps czyli nie jest to
> prędkość oszałamiająca.
To, ze winmodemy znacznie obciazaja procka to zadna tajemnica, a czy na
isa czy na pci to jedno gowno...ale z tym 115k to troche przesadziles,
bo teraz mam zewnetrznego USR-a i tez jakos mozna mu tylko dac max 115k
(mowie tu o w95) i jakos wogole mu to nie przeszadza...poprzedni modem
(winmodem na chipie lucenta, na isa zreszta) tez tak pracowal i jakos
bez problemu wyciagal max transfer (zdarzalo mu sie sciagac zipy @
5.5kBps...)

--
Kelof