Odp: Jaki program do CD-RW ?

Autor: Marek (psuj_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 01:03:35 MET DST

Użytkownik KACPER <pkacp_at_bydgoszcz.mtl.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:QUbF3.11099$n4.174215_at_news.tpnet.pl...
> Witam szanownych grupowiczow.
>
> Moj kumpe kupi sobie nagrywarke RW firmy Philips. Nie wiem jaki jest
jej
> model. Mam takie pytanko. Czy do nagrywania pyt musze uzywac tyko tego
> programu, ktory jest dolaczany do CD-RW ?

nie, oczywiscie ze nie. mozesz uzywac dziesiatkow innych.
ja lece na Nero i cdrwin, ale kombinacji masz kolosalna liczbe.

>Czy moge uzyc jakis inny ?

nie watpie, ze jesli tak, to dokonasz zakupu :)

>Chodzi
> mi o to, ze suszalem, ze jakis program ma taka opcje "CD copy", ktora
> umoziwia kopiowanie pyt audio od razu z CD-ROM'u bez jakiegos tam
ustawiania
> na 8 bit czy cos tam ? Jak wiec to jest ? Jezeli moge uzywac innego
softu to
> gdzie moge znaezc jakis dobry program do nagrywania ?

http://195.116.2.4/~cdrsoft/cdcopy.htm
jak wybierzesz cos dla siebie - zapytaj ponownie. tu znajdziesz ludzi
chyba od kadego softu. pomoga:)
X-M
znajacy smazalnie cyganow pana Nero i z lekka cdrwina.