Jaki program do CD-RW ?

Autor: KACPER (pkacp_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Sun 19 Sep 1999 - 22:42:24 MET DST

Witam szanownych grupowiczow.

Moj kumpe kupi sobie nagrywarke RW firmy Philips. Nie wiem jaki jest jej
model. Mam takie pytanko. Czy do nagrywania pyt musze uzywac tyko tego
programu, ktory jest dolaczany do CD-RW ? Czy moge uzyc jakis inny ? Chodzi
mi o to, ze suszalem, ze jakis program ma taka opcje "CD copy", ktora
umoziwia kopiowanie pyt audio od razu z CD-ROM'u bez jakiegos tam ustawiania
na 8 bit czy cos tam ? Jak wiec to jest ? Jezeli moge uzywac innego softu to
gdzie moge znaezc jakis dobry program do nagrywania ?

Z gory dziekuje za pomoc

KACPER