Odp: Kontroler SCSI - nagrywarka CD

Autor: P. (stvoor_at_plearn.edu.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 00:50:32 MET DST

Uzytkownik Mr. Free napisal:
[ciach]

> Nie testowalem z jaka predkoscia czyta, ale nie zauwazam zadnej
> roznicy miedzy plytami tloczonymi czy nagrywanymi (1x,2x,4x,6x).

Panowie, wtrace sie troche z pytaniem.
Mam Yamaha SCSI 4x/4x/16x.
Nagrywalem plytki CDaudio prosto z Samsunga IDE 24x z predkoscia 2x
programem CeQuadrat WinOnCd.
Na nagranych plytach slychac delikatne trzaski.

Co zrobic zeby tego nie bylo?
Zrobilem tez image CDaudio na HD. Zapisal mi w plikach *.raw te utwory,
ale po przesluchaniu ich w Sound Forge'u slychac te trzaski, czyli wina
programu nagrywajacego?

--
P.