Re: Modemy Zoltrixa, uwaga na Cobre!

Autor: Miroo P., (miroo_at_i.am.gov)
Data: Sun 19 Sep 1999 - 22:10:24 MET DST

Niejaki Michal Glebowski (glebows_at_wipos.p.lodz.pl) twierdzi:
> 2. _UWAGA_ !!!!
>
> Mimo, ze na opakowaniu, w instrukcji oraz w *.* Chipi-e jest napisane
> jak wol, ze jest na Rockwellu, to dwie Cobry, ktore testowalem
> byly na chipie Connexant.... (niby cos o tym na pudelku jest, oraz
> ze dane na pudelku moga sie roznic od zawartosci)

AFAIK to sa kosci Rockwella.
Dokladnie nie wiem - albo Rockwell zmienil nazwe, albo
sie podzielil, albo sprzedal technologie...
Ostatnio drajwery do Spirita tez nazywaja sie
Conexant (Jedno "n" i jedno "x").

Pozdrawiam .............. Miroo

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"