Re: Modemy Zoltrixa, uwaga na Cobre!

Autor: Michal Glebowski (glebows_at_wipos.p.lodz.pl)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 18:58:44 MET DST

>Cobra - opinie podzielone, przewaza niezadowolenie

Cobra:

1. U mnie (Lodz oraz woj. piotrkowskie) laczy z 48000 - 53300,
zwykle blizej wyzszych wartosci. - czyli niezly do Net-u,
nie zrywa polaczen (od kilku dni jeszcze nie zerwal...)

2. _UWAGA_ !!!!

Mimo, ze na opakowaniu, w instrukcji oraz w *.* Chipi-e jest napisane
jak wol, ze jest na Rockwellu, to dwie Cobry, ktore testowalem
byly na chipie Connexant.... (niby cos o tym na pudelku jest, oraz
ze dane na pudelku moga sie roznic od zawartosci)

Ale w czym rzecz: otoz 1. np. WinFax nie widzi go (to pol biedy),

2. Nie widzi go tez program do Fax-u, Voice-a do niego zalaczony!!!!
Pisze, ze wymaga Rockwella...

(szukalem wyjasnien na stronie Zoltrixa, Megabajta, Connexant,
ale sie nie doszukalem)

czyli zostalem bez 1. Fax-u 2. Voice-a

jutro reklamuje, wezme Spirita.

juz moja Boca 28.8 VSP (ISA) byla lepsza...

m227