Odp: Kontroler SCSI - nagrywarka CD

Autor: Mariusz Walec (walusm_at_bbs.chip.pl)
Data: Sun 19 Sep 1999 - 19:20:48 MET DST

Wlasnie zamierzam kupic Cd- rom Teac tylko zastanawialem sie nad wersja SCSI
ale nikt (z wyjatkiem Ciebie) tutaj o tym nie mowi. Wobec tego mam pytanie
czy oplaca sie wydac dwa razy wiecej na cd rom SCSI? Mam nagrywarke Yamaha
6416s na kontrolerze Tekrama 390U.

Ps. Mam jeszcze pytanie do wszystkich chwalacych CD-rom Teac x32 mianowicie
chodzi mi o odczyt plytek. Kazdy mowi ze czyta ten cdrom wszystkie plytki,
ale wazne jest z jaka predkoscia ?
Bo moj asus x34 tez czyta wszystkie plytki, jednak te nagrane z predkoscia
x4 czyta wolno tzn nie przekracza 2MB/s natomiast z tymi ktore kiedys
nagrywalem z predkoscia x2 i tloczonymi radzi sobie rewelacyjnie 4 - 5
MB/s.

--
Mariusz Walec
walus_at_prz.z.pl

> Oj chyba nie miales stycznosci ze SCSI. Prawda jest taka, ze jesli
posiadasz
> komputer oraz nagrywarke IDE, to podczas samego procesu nagrywania mozesz
> spokojnie isc sobie zrobic herbatke i ja w spokoju spozyc ;-) System jest
> praktycznie zablokowany. W przypadku posiadania kontrolera oraz nagrywarki
> SCSI sytuacja jest o wiele przyjemniejsza, nie ma juz zajetosci czasu
> procesora przez transfer danych do/z dysku/nagrywarki rzedu 100%. Mowiac
> krotko mozna pracowac, bawic sie Officem czy surfowac po sieci.

SCSI?