Problem z HP710C

Autor: Zbigniew Cofala (cofala_at_bdm.com.pl)
Data: Sat 18 Sep 1999 - 18:56:12 MET DST

Mam w domu dwa komputery połączone siecią MS Networking przez protokół
TCP/IP. Do jednego jest przyłączona drukarka HP 710C. Problem z tym że
jak chcę drukować z drugiego na na tę drukarkę - jest udostępniona jako
sieciowa - to dostaję komunikat: "Komputer utracił łączność z drukarką.
Zadania oczekujące na wydruk zostały usuniętę. Wyłącz i włącz drukarkę i
spróbuj ponownie". Kur*icy można dostać. Komputery pingują między sobą,
jeden jest ustawiony jako 192.168.0.3, drugi 192.168.0.4, pingi chodzą,
drukarkę drugi komputer widzi bez problemów. Wywaliłem TCP/IP i
zainstalowałem jakiś (fuj) NetBUI czy coś takiego - to samo. Sterowniki
do drukarki najnowsze (10.3) na stronie HP nie ma nowszych. Co zrobić -
nie ukrywam że zależałoby mi na protokole TCP/IP bo na tym jednym
komputerze mam jeszcze linuxa i nie chciałbym z powodu głupiej drukarki
rezygnować z sieci, a IPX-a nieszczególnie lubie. Zresztą podejrzewam że
to nie jest kwestia protokołu - może jakiś wpis w rejestrze - jeśli kto
ma taką drukarkę i drukuje w sieci niech powie jak to zrobił.

--
                              -< all the best >-
cofala_at_bdm.com.pl