Re: Plextor czy Teac?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Sat 18 Sep 1999 - 16:04:41 MET DST

>Decyzja zalezy od tego do czego bedziesz jej uzywal, jesli potrzebne jest
>CD-RW to Plextor ale moze nie ten stary model tylko 8x- a jelsli zalezy ci
>na bardzo dobrym sprzecie do CD-R to chyba lepiej TEAC ten albo nawet
>szybszy model 8x. W wypadku wyboru miedzy wymienionymi modelami Plextor 4x
>Teac 6x zdecydowanie Teac.

Zauwaz, ze jednak TEAC'e nie maja obslugi RW. A w pewnych przypadkach (np. u
mnie) jest to naprawde baaaardzo pozyteczna sprawa, sam juz zaoszczedzilem
ladna ilosc plytek, wlasnie dlatego ze moj sprzet nagrywa takze RW.

Z mojej strony - jesli uzytkownikowi potrzebna jest obsluga RW - polecam
Plextora
W innym przypadku oczywiscie TEAC'a ;-)

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl