HP 600 i znikajacy tusz

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Sat 18 Sep 1999 - 16:04:34 MET DST

Witam !

Posiadam drukarke HP600 - byl sobie w niej tusz czarny.

Siadam sobie dzisiaj - i zaskoczenie. W cardridge'u sucho jak na pustyni, a
wczoraj drukarka idealnie drukowala dokumenty.

Mam pytanie - czy jest mozliwe zeby podczas "postoju" drukarki przez noc
moglo sie cos stac z tuszem ? Mam wrazenie ze gdzies sobie "wyparowal",
chociaz nie ma specjalnych sladow (jakies tam male zacieki sa w srodku
drukarki, ale powstaly one najprawdopodobniej podczas eksploatacji).

No i druga sprawa - jakie sa dobre i duze (w ml) refille do cardridge'a HP
51629A oraz jaka jest "technologia" refillowania, aby nie stracic i refilla
i cardridge'a.

I na koniec - co zrobic zeby odetkac zatkane dysze ? Ostatnio ktos mowil ze
pomaga zamoczenie glowic w cieplej, czystej najlepiej destylowanej wodzie.

Moze jednak cos innego sprobowac ?

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl