Odp: Problem z karta muzyczna

Autor: Piotr Tomaszewski (ptoma_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 18 Sep 1999 - 00:53:39 MET DST

Jak ja bedziesz wyrzucal to lepiej daj mi!
A tak serio - czy cos ostatnio instalowales - sprzet, programy?
Jezeli nie to wywal urzadzenie w Menadzeze i zainstaluj z nowu.Jak dalej nie
dziala to przy wywalaniu pamietaj o tym co Ci napisalem na poczatku!
Piotr

Użytkownik Liszaj <liszaj_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:UFsE3.6413$n4.110550_at_news.tpnet.pl...