Problem z karta muzyczna

Autor: Liszaj (liszaj_at_polbox.com)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 16:57:56 MET DST

Witam,
Dwa dni temu przestala grac moja karta muzyczna (PCI 338 - A3D).
Dlaczego? Tak po prostu....
I juz drugi dzien z nia walcze. Mam Win98.
Probowalem przeinstalowac steroniki ale sie nie da (?) program
instalacyjny uruchamia sie i po kilku komendach wylacza sie,
pewnie dla tego, ze wszystkie pliki juz ma.
Nie moge usunac karty ani z menagera uzadzen - bo urzadzenie
nadrzedne ... ani programu (sterownik) od tej karty.
Sprawdzalem glosniki sa ok.

Jezeli ktos wie co robic to z gory dziekuje za podpowiedz.
Reinstalacja Wina nie jest mozliwa (predzej wyrzuce karte).

--
Liszaj
liszaj_at_polbox.com