Re: Plextor czy Teac?

Autor: Marek (dulmarek_at_kki.net.pl)
Data: Sat 18 Sep 1999 - 09:28:03 MET DST

Mariusz Czerniak napisał(a) w wiadomości:
<37e7ca38.11380273_at_news.tpnet.pl>...
>Czy któryś z grupowiczów posiada nagrywarkę Plextora i mógłby coś
>więcej o niej powiedzieć (a raczej napisać)?

Od tygodnia mam Plextora CDRW 8/2/20. Poza slimacza predkoscia zapisu RW to
jest bardzo OK. Na razie zepsulem dwie plyty, ale z wlasnej winy - przy
zapisie 8x trzeba bardzo uwazac na "buffer underrun".Instalacja
bezproblemowa, tylko do EasyCd trzeba sciagnac wersje 3.5c.
Kupione w Alstor s.c. ul. Jagielonska 74 W-wa.

Marek