Plextor czy Teac?

Autor: Mariusz Czerniak (xemorph_at_priv6.onet.pl)
Data: Sat 18 Sep 1999 - 00:59:00 MET DST

Witam

Temat nagrywarek jest ostatnio na topie :-)
Interesują mnie nagrywarki a konkretnie dwa modele: Teac CD R56S
6x/24x oraz Plextor PX-W 4220T 4x/2x/20x - obydwa SCSI.
Co do Teaca to opinia o nim jest pozytywna. Plextor też uważany jest
za bardzo dobrą markę.
I teraz pytanie - którą waszym zdaniem lepiej kupić?
Czy któryś z grupowiczów posiada nagrywarkę Plextora i mógłby coś
więcej o niej powiedzieć (a raczej napisać)?

Jeszcze mam pytanie do kolegów z Lublina, Warszawy i Białej
Podlaskiej: może znacie jakieś punkty sprzedaży w/w nagrywarek
(oprócz warszawskiej giełdy)?

Za wszelkie informacje z góry wielkie dzięki !

Pozdrawiam

xEmORpH
Mariusz Czerniak
E-mail: xemorph_at_friko6.onet.pl