Re: Opinia o INSTANT TV.

Autor: Tomasz Bielecki (paszczur_at_kki.net.pl)
Data: Sat 18 Sep 1999 - 09:02:20 MET DST

/\/\ napisał(a) w wiadomoœci: ...

>przy wewnetrzym tez nie trzeba.
>a oprocz tego wewnetrzny ma kupe innych zalet i jedna wade: trzeba sie
>nameczyc z oprogramowaniem, zeby wszystko dzialalo, ale to tylko raz.
>
>ZLOM

Jesli chodzi o przepustowosc to nie widze zadnego problemu.
Nie bez powodu zapytalem o tuner zewnetrzny - chcialbym ogladac TV bez
wlaczania komputera,
czego nie mozna robic majac tuner wew.
Po prostu chcialbym zaqmienic komputer w odb. TV. Obróbka obrazu nie jest
taka wazna,
a z tego co wiem Instant TV ma odpowiedni software !

Dzidzia.