Re: Jest problem. Czy ktoś potrafi mi

Autor: JJ-23 (jacej_at_priv1.onet.pl)
Data: Sat 18 Sep 1999 - 08:52:19 MET DST

Adam wrote:

> Czy ktoś nie wie jak za pomocą internetu lub w inny sposób można zdobyć
> adres osoby mieszkającej za granicą znając jej imię nazwisko oraz imiona
> rodziców. Osoba ta mieszka w Szwecji.

Jezeli ta osoba uzywa poczty elektronicznej, to:
     http://www.iaf.net Znajdowanie adresów email
     http://www.bigyellow.com (odnosnik "find people")
     http://www.whowhere.com Znajdowanie adresów

Jezeli uzywa programu ICQ to warto poszukac na serwerach firmy Mirabilis
http://www.icq.com/client/user_list.html
(jezeli nie, to tez warto, tylko zaznaczajac opcje "Web" zamiast
"ICQ site" obok wpisywanego nazwiska). Podobnie warto uzyc popularnych
wyszukiwarek internetowych np.
http://www.altavista.digital.com http://www.altavista.pl
http://www.infoseek.com/ http://infoseek.icm.edu.pl/
http://www.yahoo.com
http://www.hotbot.com
lub multiwyszukiwarek np.
http://www.savvysearch.com/
http://www.metacrawler.com
w nadziei, ze szukane nazwisko pojawi sie na jakiejs stronie www
(rzeczonego osobnika, jego firmy lub znajomych).
Nalezaloby tez po tym katem przejrzec grupy dyskusyjne:
http://www.deja.com/

Natomiast jezeli chodzi o publiczne podawanie adresow domowych ludzi
nieswiadomych tego faktu, to wydaje mi sie, ze firma uprawiajaca
ten proceder zostalaby natychmiast zamknieta razem z wlascicielami.

Mozna jeszcze sprobowac przez radio (Pan Jan Kowalski zamieszkaly
ostatnio... obecnie przebywajacy... proszony jest o
natychmiastowe...itp.)
Ostatnio Jedynka dociera znowu dosc daleko (tylko zainteresowany lub
ktos go znajacy musialby o tym wiedziec i sluchac Polskiego Radia).

To samo dotyczy szwedzkich rozglosni i gazet.

Jezeli wszystko zawiedzie, to zostaje CIA, mafia lub Mossad.

pozdrowienia - JJ

--
___
HanS olo (JJ-23), podwojny agent Imperium