Re: Problem z PC

Autor: Marek Silicki (mar_sil_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 22:45:38 MET DST

Jacek Malinowski wrote:

> Mam następujący problem.
> Mój Pecet nagle strasznie wolno zaczął wgrywać system Windows 98.
> Dysk działa jakby chciał a niemógł.
> Na pewno nie jest to problem systemu. Gdyż mam także NT i jest to samo.
> Strasznie długo startuje. Nie wiem co jest grane.
> Tak w ogóle to mam płyte Abit i celerona 366.
> Dzisiaj mnie podkusiło i zmieniłem ustawienie procesora. Tylko coś było nie
> tak i pojawiła się kaszanka(nie brać dosłownie :)) na ekranie, ale po
> wyłączeniu zmieniłem na dotychczasowe ustawienia i było ok.
> Czy mogłem samymi ustawieniami procesora coś spieprzyć ?

Witam
Jasne, mogł spieprzyc sie FAT dysku, z powodu zbyt wysokiej
czestotliwosci FSB (75, 83 MHz). Najprostsze rozwiązanie - FORMAT C:
Pozdrówka

--
*   Marek Silicki   e-mails: mar_sil_at_osowa.gda.osk.pl                 *
*     <sielik>               msilicki_at_kki.net.pl, sielik_at_alpha.net.pl *