Problem z PC

Autor: Jacek Malinowski (jacemali_at_priv7.onet.pl)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 21:46:07 MET DST

Mam następujący problem.
Mój Pecet nagle strasznie wolno zaczął wgrywać system Windows 98.
Dysk działa jakby chciał a niemógł.
Na pewno nie jest to problem systemu. Gdyż mam także NT i jest to samo.
Strasznie długo startuje. Nie wiem co jest grane.
Tak w ogóle to mam płyte Abit i celerona 366.
Dzisiaj mnie podkusiło i zmieniłem ustawienie procesora. Tylko coś było nie
tak i pojawiła się kaszanka(nie brać dosłownie :)) na ekranie, ale po
wyłączeniu zmieniłem na dotychczasowe ustawienia i było ok.
 Czy mogłem samymi ustawieniami procesora coś spieprzyć ?