Re: Sk±d wzi±? numer homologacji modemu ?

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 09:06:31 MET DST

> Dnia 14 Sep 1999 22:04:40 +0200, zielinski_at_ckzeto.com.pl (Michal
> Zielinski)
> napisa³/a:

> Eee.. :)
> Do mnie przyszedl kiedys /95 rok/ fachowiec, gdyz zlozylem reklamacje
> dot.
> jakosci linii telefonicznej. Mialem wowczas jakis wewnetrzny modem - gosc
> chcial go zobaczyc i sprawdzic, no wiec podnosze maske /obudowa desktop
> :)/
> i pokazuje srodek a ten mnie sie pyta ktora z tych czesci to modem...

> [...]

No wlasnie, do zarejestrowania potrzebny jest numer homologacji. Obecnie
posiadam USR Sportster flash, ktory takowej nalepki nie posiada. Poniewaz
aktywnie walczylem z tpsa w sprawie jakosci, nie moglem nie miec modemu z
homolagacja - byl to wtedy Zyxel u1496e+. I tak monter, ktory przyszedl
sprawdzac linie stwierdzil, ze lepiej bedzie jak on tego modemu nie wpisze
do karty , bona gorze nie lubia modemow. Dopiero wytlumaczylem mu, ze ta
cala walka to wlasnie o modem, obejrzal sobie modem , homologacje i poszedl.
Dzis mam USR'a, telefon bezprzewodowy bez homo i przestalem skladac
reklamacje.Po pierwsze, co bede tlumaczyl, ze modem odcina telefon w
momencie dzwonienia, a po drugie na polaczeniu 28k8 mam wiekszy transfer niz
na 46k6 z tpsa. Wyniki kiedys publikowalm na liscie.

Pozdrowienia
Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568 +48 601 266310