Re: Sk±d wzi±? numer homologacji modemu ?

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 01:10:22 MET DST

Dnia 14 Sep 1999 22:04:40 +0200, zielinski_at_ckzeto.com.pl (Michal Zielinski)
napisa³/a:

>Albo odlaczaja.

Eee.. :)
Do mnie przyszedl kiedys /95 rok/ fachowiec, gdyz zlozylem reklamacje dot.
jakosci linii telefonicznej. Mialem wowczas jakis wewnetrzny modem - gosc
chcial go zobaczyc i sprawdzic, no wiec podnosze maske /obudowa desktop :)/
i pokazuje srodek a ten mnie sie pyta ktora z tych czesci to modem...

>Powinien albo byc na modemie w postaci nalepki, albo do modemu powinno byc
>ksero swiadecta homologacji. Z tym, ze TPSA preferuje to pierwsze.

Ja w tamtych czasach po prostu zarejestrowalem modem - to byl jakis maly
koszt i dzieki temu podlaczyli mnie do cyfrowki w ciagu tygodnia ! Szok.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl