SB Live Value + DVD

Autor: Maciej M. (d00kie_at_lo2.opole.pl)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 20:03:34 MET DST

Witam
Wlasnie mam zamiar kupic sobie nowy komputerek :) i doszedlem
do wniosku ze sprawie sobie DVD - sprzet bedzie wystarczajacy zebym
nie musial kupowac osobnego dekodera DVD (ktory ma wyjscie Surround - chyba)
wiec postanowilem takze zmienic karte muzyczna na SB Live Value.
Zanim ja kupie mam pare pytan - czy ma ona moze wyjscie na Surround - czy
tylko
pelna jej wersja ma te wyjscia ? (musze wiedziec bo mam wieze surround i
fajnie
bedzie to wsio zgrac ze soba :)
Apropo DVD to jaki polecacie ? Zastanawialem sie na Samsung SRC-606 albo
jakims Pionieerem - dobre sa ?

Pozdrowienia
            Maciej M.