Karta telewizyjna na BT878 - problem

Autor: Ireneusz Kutrzuba (kutrzuba_at_ipl.net)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 16:35:04 MET DST

Kupilem karte telewizyja firmowana przez TriTan Technology,
model CPH053 TV + FM na BT 878. Do karty dolaczony jest CD ROM ze
sterownikami oraz z programem TView w wersji 3_1. Niestety program nie
daje sie
uruchomic pokazujac komunikat, iz nie moze zaladowac biblioteki
grappler.dll (GRAPPLER BT848 LoadLibrary Fail, bibloteka nosi date z 11
stycznia br., jej opis: Brooktree Bt848/Bt848A Video Grappler
Interface). Biblioteka ta nie instaluje sie samodzielnie wiec zgodnie z
zaleceniem w manualu skopiowalem ja do katalogu /windows/system. To
niestety nie pomaga wiec moja karta jest praktycznie bezużyteczna
ponieważ z ta akurat karta nie chce wspólpracować zaden inny program
(probowałem JTV 3.0, TVset i FreeTV, karta jest źle rozpoznawana itp.)
Czy ktos wie jak zaradzic?
W miare mozliwosci prosze na priv.
Irek Kutrzuba