Re: Pomocy - 'Brakuje miejsca na dysku'...

Autor: Radku's De Apaczu's (apaczus_at_hot.pl)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 07:29:40 MET DST

Radku's De Apaczu's <apaczus_at_hot.pl> ubzdural(a) sobie:
Na początek dobra dla mnie nowina :-))
Podejrzałem dyski (c i d) przez DISKEDIT (taki programik, który
pokazuje jaki katalog zajmuje najwięcej miejsca) no i wyświetlił mi,
że Recycled :-). Więc zaraz odpaliłem właściwości kosza i dalej Norton
Protection i Empty Protected Files :-)
Jednak sprawa z Master Boot Sektorem pozostaje aktualna.

> [...]
> jest błšd i niebieskie okno w stylu 'Dane z C:(/d:) mogš zostać
> utracone...'. Nie wiem co może być tego przyczynš. Z tego co
> zdšżyłem zauważyć to AVP wyrzuca błędy:
>* Master Boot Sector...
>* Punkt wyj?ciowy IO 5...
>(sorki, że tylko takie, ale to trwa zaledwie sekundę i robi się
>niebieski ekran).
>Pytania:
>2. Czy jest możliwo?ć sprawdzenia czy zapis o dyskach w master
> sektorze (czy gdzie tam) jest poprawna, ewentualnie nadpisać lub
> wyleczyć Master Boot Sektor (lub sektor o zapisie danych o

Pozdrawiam
Manjak: Radku's De Apaczu's - HMS - 5K - (10/880 - 22.VII.99)

--
 | .  )| . \| .  | Prywatna strona: http://friko5.onet.pl/se/apaczus
 |_|\_\|___/|_||_| pl.rec.hihot: http://free.poltronic.net/~hihot
 Czego slucha misiek?: 'punk, metal, techno, spokojna muzyka...'