Re: Brak uziemienia - jakie konsekwencje?

Autor: Kazimierz Debski (kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 14:49:46 MET DST

>Czy kaloryfer sie nadaje, to nie wiem, bo sie na tym nie bardzo znam,
>ale mysle, ze tak.

Mi facet od sieci energetycznych mowil ze kaloryfer sie nie nadaje bo
linie cieplowincze sa baaardzo dobrze odizolowane od ziemi w celu
zmniejszenia strat ciepla, przez co kaloryfer na pewno nie jest zerem.

Inna jest sytuacja w domku jednorodzinnym bo tam masz piec i do pieca
podpieta rure wodociagowa ze by zasilac piec w wode. Wtedy C.O. masz
bezposrednio polaczone z wodociagiem a ten nie jset juz tak dobrze
odizolowany od ziemi.

Kazek