Re: Voodoo3 2000 STB

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 01:28:14 MET DST

On Tue, 14 Sep 1999 18:55:30 +0200, "Piotr Tomaszewski"
<ptoma_at_box43.gnet.pl> wrote:

>Dobra chlopaki - dosc trucia. Z V3 to jest tak:
>Karty na V3 robi tylko STB. Taka jest polityka 3dfx'a ktory STB kupil. Za to
>mozna do woli instalowac V3 na plytach glownych typu wszystko w jednym
>(zintegrowana grafika). Stad te tajwance. Ale kart graficznych to nie robia.
>Finito. Jak ktos nie wierzy a bardzo chce uwierzyc to prosze o maila podam
>nr ENTERA, CHIPA czy PCKuriera gdzie to pisza. Ale lepiej zebyscie nie
>chcieli bo bede musial szukac a mam bajzel w pokoju. Howgh!
>Piotr
Chip czy Enter to nie jest dla mnie zaden autorytet ...
a w cennikach kilku firm widze takie cos:
Asus V3300 Voodoo 3 3000 16MB - 3dfx voodoo3

Co Ty na to ??

Na oczy tego nie widzialem, ale podobno takie karty sa i nawet koles
mi chcial sprzedac taka (sprowadzic) z AB, ale stwierdzilem ze voodoo3
jest za slabe jak na dzisiejsze czasy ...

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/