Odp: Voodoo3 2000 STB

Autor: Piotr Tomaszewski (ptoma_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 18:55:30 MET DST

Dobra chlopaki - dosc trucia. Z V3 to jest tak:
Karty na V3 robi tylko STB. Taka jest polityka 3dfx'a ktory STB kupil. Za to
mozna do woli instalowac V3 na plytach glownych typu wszystko w jednym
(zintegrowana grafika). Stad te tajwance. Ale kart graficznych to nie robia.
Finito. Jak ktos nie wierzy a bardzo chce uwierzyc to prosze o maila podam
nr ENTERA, CHIPA czy PCKuriera gdzie to pisza. Ale lepiej zebyscie nie
chcieli bo bede musial szukac a mam bajzel w pokoju. Howgh!
Piotr

Użytkownik A. Bigor <zbyfek_at_pertus.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:tHvdN38z3JECQfMoJe34rEFZN1lq_at_4ax.com...