Jest konflikt czy nie?

Autor: pawel (av16_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 21:17:18 MET DST

Hi,
Po zaistalowniu win98 i mam nastepujace bjawy kompa.
Menadzer urzadzen pokazuje ze wszystko OK ,zadnych konfliktow, ale
msinfo 32.exe - Informacje o systemie -Zasoby sprzetowe -
Konflikty/Udostepnianie
pokazuja na IRQ 11 "S3 Virge" i "IRQ Holder for PCI Steering".
Jak wspominalem w men.urzadzen nie ma wskazan konfliktow przerwan.
mam na drugim dysku W95 i porownujac zasoby jest tam wlasnie <IRQ Holder for
PCI Steering>
ktorego nie ma w wykazie sprzetu Win98 za to jest w msinfo32 -skad?
Wszystko dziala poprawnie wiec nie wiem czy to OK czy jednak konflikt.
Aha HWDIAG (ten z 95) wskazuje problemy i pokazuje klucze rejestru.
Oczywiscie po podlaczeniu dysku z 95 ten sam HWDIAG pokazuje brak problemow
sprzetowych.
Milem juz dosyc latania w95 kolejnymi patchami i poszedlem w 98 ale chyba
wroce do 95.
Jezeli ktos sie z tym spotkal albo wie co poradzic to bedze wdzieczny za
podpowiedzi.
pawel