Re: Mam problem z CiH'em

Autor: Jacek (expert_at_priv1.onet.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 23:10:54 MET DST

Wojtas wrote:

> xserwer napisał(a) w wiadomości: <_gTD3.738$n4.17357_at_news.tpnet.pl>...

Dostalem narzedzia z tego Instytutu w ktorym studiowal autor winciha.
Jego nie spotkalem, bo do wojska nie wysylaja e-maili.
Jak bedziesz nadal mial problemy ( zrob ew. kopie)
to sie ich zapytam o najnowsze narzedzia.

> uruchomieniu " Program wykonal nieprawidlowa ......"
>
> No i na przyszlosc uzywac (miec wlaczony monitor) najlepszego
> - Antiviral Toolkit Pro.
Mam juz jeden monitor na plycie chaintech

a kazdy inny dziala tak wolno , ze wole juz tepic wirusy .