Słychać dobrze, ale źle się nagrywa.

Autor: LySy (luklysy_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 20:17:46 MET DST

Nie wiedziałem zupełnie na jaką grupę to wysłać, ale mam nadzieję,że mnie
nie zabijecie:)

Mam taki problem: podłączam gramofon za pomocą pięknie ekranowanego przewodu
mojej produkcji do gniazda line-in w karcie muzycznej. Odtwarzam to i gra
pięknie, czysto. OK. teraz nagrywam to na WAVa, puszczam i...
słyszę zakłócenia, które zwykle występują przy złym podłączeniu przewodów. A
podłączenie mam dobre, bo przecież słychać ok, jeno z nagrywaniem nie jest
najlepiej. Czy to wina karty? Bardzo proszę o odpowiedź najlepiej na priv.

--
         /  /     / ___\    lukasz sromek "LySy"