Odp: Jak podkręcić ?

Autor: Arek Pietrowski (arek_p_at_priv3.onet.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 20:00:40 MET DST

Użytkownik Seba <sebaaa_at_bc.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:37df7323_at_news.vogel.pl...
> Witam Wszystkich.
> Mam pewien problem.
> Kupiłem sobie nowy sprzęt i chciałem podciągnąć procka ale on za bardzo
nie
> chce -
> - płyta - Atrend 6220 ( jak dobrze pamiętam ) BX
> - proc - Celeron 366
> - grafika - Riva TNT (16 MB )
> - RAM - 128MB ( 100 MHz )
>
> Przy autodetekcji wszystko jest OK.
> Gdzy przestawie płytę ( magistralę ) na 100 MHz to automatycznie
rozpoznaje
> proca jako 550 i nie pomagają już rzadne inne ustawienia
> [...]
Mowisz tak nieskladnie i niezrozumiale ( przynajmniej dla mnie ) ze niewiem
do konca o co wlasciwie ci chodzi poza tym ze procek nie chce ruszyc na
550Mhz
Ps. Moze to przez moje zmeczenie nie bardzo cie rozumiem ale jak widze tak
tragicznie napisanego pod wzgledem stylistyki posta to odechciewa mi sie
wogole odpowiadac zwlaszcza gdy jestem zmeczony a ty kazesz mi jeszcze
wysilac sie na translacje twojego posta do formy zrozumialej.
Sory jesli wydalem ci sie gburowaty ale to chyba dla wiekszosci z nas takie
posty jak twoj sa zniechecajace do odpowiedzi.
Pozdrowienia