Re: ZIP Parallel Port i drukarka HP 6L

Autor: Michal Kawecki (novimpex/cut_this/_at_medianet.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 19:27:22 MET DST

Wojtek Wrzaskala <wojciech_wrzaskala_at_cadena.com.pl> wrote in message
> A jaka rożnica? Nie wiem, czy na EPP sterowniki od ZIP potrafią odpalić
> "Parallel Port Accelerator".

Różnica jest w sposobie rozpoznawania typu portu równoległego przy starcie
Windows, co może powodować podanie pojedynczego znaczka na drukarkę przy
starcie systemu. Ale ja pamiętam, że miałem podobne problemy jak u Ciebie i
pomogło wyrzucenie z autostartu jakiegoś Iomegowego programiku, coś jak
DiskIcons... w każdym razie stwierdziłem, że po wyrzuceniu sterowników
Iomegi i uruchomieniu zwykłego Guesta wszystko było OK.
U mnie ZIP zewn. (starszej generacji) działał szybciej w trybie EPP niż ECP.
Akcelerator też działał.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki