Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 14:53:44 MET DST
Hi,
On Mon, 13 Sep 1999 17:33:45 +0200, Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl> wrote:
>Chce - przeca ja gralem w 16bit na TNT :)
Jeszcze niedawno oficjalnym wytłumaczeniem MS nieimplementowania D3D
na Rivie 128/128ZX był brak obsługi akceleracji w trybie 16-bitowego
koloru.
>Cos tu jest nie tak - chyba, ze dla rivy128 nie chca implementowac
>akceleracji w 16bit. kolorze, bo dla TNT chcą :)
Teraz sam już nie wiem. Zobaczę, jak zainstaluję Win2000 na moim serwerze,
a tego szybko nie zrobię, bo NT 4 mi całkowicie wystarcza i jest szybki.
>Jeszcze ze 2 lata i bedziesz mial bialego kruka w kompie ;))
Niech będzie i białym krukiem -- dopóki spełnia swoje zadanie, nie widzę
sensu wymieniania go na cokolwiek :)
-- Pozdrowienia, |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://friko.onet.pl/ka/lizard/ | | | WinNT FAQ: http://nt.faq.net.pl/ | \. JassyBlank - wygaszacz monitora DPMS dla Windows NT! ./
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:00:01 MET DST