Re: Abit vs. Asus

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 13:45:49 MET DST

Cześć,

> Najważniejsze - 100mhz i więcej

A jak było z różnicą wydajności? A potrzebował innych driverów niż LX?

> 1)Ihmo - najlepsza stabilność z abitów(wiem - będziesz się wkurzał )

Żartujesz. Ja się nie wkurzam. Czasem dydaktycznie udaję złego :-)))
Oczywiście, że się nie zgadzam ...

> 2) 3 a nie 2 podłączenia na wiatraki

ROTFL. Niezbędne do życia :-)

> 3) lepsze częstotliwości(ihmo,ihmo) ale na rev 2(100-200 co 1mhz) to już
nie pogadasz...

Gdzie te lepsze częstotliwości? Ja ich nie widzę a z rev2 to możesz
wyjeżdżać równie dobrze jak z CX6 :-)))

> 4)kolorowe wyjścia (masz prawo się wkurać)

"wkurałem" się ... ko ko koko kok ... jak kurka :-))) Przebiłeś nawet 3
wiatraki :-)))

> a sam :-P

Nie kumkam (jak żabka) :-) Możesz rozwinąć ten dowcip ... jak papier
toaletowy ... może uda mi się coś urwać :-)

> powiedziałem chyba server?

To ty powiedziałeś. Nie to nie serwer :-))) Ale masz jeszcze dwa strzały :-)

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."