Re: Abit vs. Asus

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 13:36:52 MET DST

Cześć,

> Lubię szybki sprzęt.... no i tyle

Czuję temat. W domu przepoczwarzasz się w maniaka fps :-))) P III @ 700MHz
(lubo K7 @ 750MHz) + 256MB PC133 + G400 MAX @ 166/220 (lubo Hercules Ultra @
195/240 czy inny Xentor SE) itd. A jak ktoś zakwestionuje
samozadowolenie-z-najlepszego-sprzętu-na-świecie potrafią gryźć :-))) Znasz
takich? Armia stoi mi za plecami i dyszy :-))) Pst ... to oni ... :-))))

OK. Żart. Chyba prawie każdy lubi szybki sprzęt. Pytanie tylko o i ile i za
ile szybszy ... :-)))

:-)
> A co? Szybkie HD też się przydaje.
> Zupełnie cię tera nie kapuje.

Są zastosowania gdzie nawet odrobinę wolniejszy twardziel daje się wyczuć
jak stara skarpetka ale IMHO ... gry 3D średnio do nich należą :-)))

> No co miał tydzień czekać na IBM? Co ja bym się nie nasłuchał....

Jeju, ROZUMIEM ... nie drąż ... bo zęby bolą :-)

> Nie poplecznicy tylko klienci.

A jakże !

> Gdyby nie n/p to miałbym wrzaski.

Krzyki zawiedzionych posiadaczy np. BH6 czy innego Asus'a pewnie dopadły by
Cię nawet na biegunie :-)))

> WOW dzięki :))

I humor Ci się poprawia! Chyba ten dzień zaliczę jednak do udanych :-)

> mówiłem o tnt2

I ja. Pisałeś, że nie zawiesza się "nigdy" :-)))

> a co masz?

Kilka szuflad różnego złomu :-) Misz-masz total. Z jednej strony sprzęt IMHO
optymalny cena/wydajność (C366_at_550 czy tania TnT2) z drugiej takie drogie
SCSI (a ostatnio P III 450_at_600 MHz ale poszedł w dobre i bogate ręce :-).
Ciągle coś testuję i wygląda to jak po odpaleniu granata.

BTW : Ostatnio eksperymentuję z Bios'ami i driverami do TnT2. Próbowałeś
może drivery do Erazor'a III? Czuję w moczu, że gdzieś zaszyli util do
podkręcania (TnTClk nie działa a chciałbym uniknąć PStrip'a). Nawet w
rejestrach są pewne przesłanki ...

> Pozdrowienia, Jop

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."