Re: Abit vs. Asus

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 11:47:36 MET DST

Cześć,

> Wystarczy ze na jednym kopiujesz z C na D, a w drugim z E na C.

Stary numer ... wkładasz dwa identyczne dyski i C (systemowy) szybciej
chodzi ...

> W moim przekonaniu jednak Abit jest mniej konfliktowy.

Najmniej konfliktów miałem z BH6 1.1. A BE6 to już inna bajka ... a P3B-F na
pierwszym Bios'ie też przyprawiał czasem o siwiznę ...

> W Asusie np. wysiadl mi APM.

Wszystko się może zdażyć. Rok temu poleciał mi kontroler klawiatury w tanim
modelu Asus'a a kilka Abit'ów wróciło do producenta ... Gorzej z Bios'ami
(dotyczy Abit też). Konkurencja wymusza szybkie wywalanie płyt na rynek a
upgrade'y Bios'ów ciągną się potem jak smród ...

> YELLOW

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."